A hátsó ülés sorunk a Merivánkban sokkal sokkal többet tud, mint amire az egyszerű autó felhasználó gondolna. Lássuk miket is csinálhatunk vele.

Először is beszéljünk az alapokról. A Meriva csak 5 személyes változatban készült, alapból csak 4 személyes változat nincs. Ehhez van 3 biztonsági öv, amiből kettő, a két szélén az ülésekkel együtt mozog, és egy center, ami pedig a tetőbe van süllyesztve jobb oldalon hátul a tetőkárpit alatt.

Ugye azért azt tudjuk, hogy nem egy limuzinnal állunk szemben, így azt is sejthetjük, hogy hátul azért a szélességben nem mindenkinek lehet kényelmes az autó. Ezen azonban könnyedén tudunk javítani a Merivánk tudásának kihasználásával. Persze némi kompromisszum árán, de tudunk. Lássuk hát mit is tud röviden egy videóban:

Igen az a kompromisszum az, hogy 4 személyesség kell, vagy tudjuk variálni az üléssort, ez persze nézőpont kérdése kinek jobb, kinek rosszabb, kinek előny és kinek hátrány. A négy ülés hellyel azt is el tudjuk érni, hogy az ülés háttámlákat még inkább meg tudjuk dönteni, vagy az ülés pozíciót hátrébb tudjuk vinni, ezzel növelve a lábteret.

Mindennek van egy feltétele, amit a képek után részletesen is leírok.

 

 

 

Amint a képeken is látszik, a kalaptartó flexibilis, hogy az üléseket ne határolja. Ennek hátránya, hogy a rugó benne, előfordulhat, hogy ellazul és lógni kezd a kalaptrató eleje, elllenben, ha pedig berozsdásodik és megszorul, akkor pedig megakasztja az ülést.

Szóval mindennek van előnye hátránya, már csak magának kell mindenkinek eldöntenie, mik az igények.

Ja igények, a következő beszerzett dolog az egy könyöklő, ami ehhez a cikkhez kapcsolódik. Ez lesz a következő amit bemutatok.